Reklamační řád

1. Úvod

Vítejte v našem reklamačním řádu. Tento dokument upravuje postup a podmínky pro uplatnění reklamace na zakoupené výrobky na webové stránce AUTORIMS.cz. Přečtěte si tento řád důkladně, abyste poznali svá práva a povinnosti týkající se reklamace.

2. Definice

  1. "AUTORIMS.cz" znamená internetovou stránku provozovanou společností Auto LUX - DS s.r.o., která prodává disky pro auta.
  2. "Reklamace" se týká uplatnění záruční reklamace nebo reklamace v souvislosti se závadou, vadou nebo nesprávným stavem zakoupeného výrobku.
  3. "Zákazník" je osoba, která zakoupila výrobek na AUTORIMS.cz

3. Podmínky reklamace

  1. Zákazník má právo uplatnit reklamaci na zakoupený výrobek v následujících případech:
    Pokud výrobek má vadu nebo nesprávný stav, který brání jeho řádnému používání.
    Pokud byl výrobek poškozen během přepravy a takto poškozený byl doručen zákazníkovi.
  2. Reklamace je možná pouze na výrobky zakoupené na AUTORIMS.cz. Pro zakoupené výrobky získává zákazník záruku podle platných právních předpisů.
  3. Zákazník je povinen oznámit reklamaci společnosti AUTORIMS.cz prostřednictvím e-mailu na adresu reklamace@autorims.cz nebo telefonicky na uvedeném kontaktním čísle nejpozději do 30 dnů ode dne převzetí výrobku.
  4. Zákazník je povinen v reklamaci uvést název a kód výrobku, datum nákupu, popis závady nebo důvodu reklamace a své kontaktní údaje.
  5. Reklamaci může uplatnit pouze ten zákazník, který je držitelem dokladu o nákupu (doklad o koupi).

4. Reklamační postup

  1. Po obdržení reklamace bude společnost AUTORIMS.cz informovat zákazníka o přijetí reklamace a stanovení dalšího postupu.
  2. Reklamaci bude společnost AUTORIMS.cz řešit v souladu s platnými právními předpisy týkajícími se reklamace a záruky.
  3. Společnost AUTORIMS.cz se zavazuje, že reklamaci vyřídí v přiměřeném čase a v souladu s platnými právními předpisy.
  4. V případě, že reklamace nebude oprávněná, bude společnost AUTORIMS.cz zákazníka informovat o důvodu zamítnutí reklamace.

5. Reklamace doručená poštou

V případě, že zákazník zašle reklamaci prostřednictvím pošty, doporučujeme reklamaci doručit jako doporučený dopis s doručením s potvrzením o převzetí. Tímto způsobem zajistíte evidenci doručení reklamace.

6. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je součástí Obchodních podmínek webové stránky AUTORIMS.cz. Společnost AUTORIMS.cz si vyhrazuje právo na změnu tohoto reklamačního řádu v případě potřeby.